Mycket studier till veckan ! :(

God kväll! :D

Jag sitter här nere i köket och blickar frammåt mot den kommande veckan. Huvva!! Det ser inte bra ut för min fritid:(
På Tisdag har jag nationella i engelska :O Sedan på Onsdag har jag dansredovisning! På torsdag har jag prov i andra världskriget Och slutligen, på fredag har jag en bild jag måste lämna in, läxförhör (hörseln & balanssinnet) och sist engelska muntlig redovisning om ett engelsktalande land :( Northern Ireland!! :( BLÄÄÄÄÄ!!!!
Vet inte hur jag ska hinna med allt :( En sak är då säker och det är att jag INTE kommer ha tid med annat än pluggande!!!
HATA STUDIER!!! För tillfället, i vanliga fall tycker jag att det är roligt att lära sig nya saker men inte då allt kommer på en gång !!! :( Ajja, jag ska fortsätta att se Wipeout nu! :D
Bye, bye!!
/ Emelie och sina bästaste, bästaste SIMBA ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!