Ohh, skoter HELA dagen!

godkväll!

Idag blev det skoter för hela slanten!
Vaknade vid halv tio då mammsen väckte mig. Sedan blev det två rostade mackor med ost på :) Mumma!
Kring halv elva, elva bar det iväg till Långträsk (paltdan)! Vi körde en annan väg i år och den kändes grymt mycket längre :( Man körde bara över en massa kalhyggen :( Då blir det ju ingen spänning i det hela :( Men vi tog oss fram i alf. ( jag, magnus, mamma, emil och emmy som fyllde fem år idag GRATTIS! ) Hursomhelst så var det väldigt mycket folk ! Jag har nog alldrig varit där då det har varit då himla mkt folk :O BTW så var palten gudomlig och jag åt 3 stycken, haha, den tredje för att mamma ville ha sällskap :P Love you! <3
Då alla hade ätit och var mätta så for vi till stugan i stormyran, en överraskning var att någon var där ! :O Det var massa folk som satt och grillade så vi for ju dit och sa att de var våran stuga haha men ingen verkade då bry sig :S Konstigt. Sätta sig och grilla vid någons stuga !?! Ajja, vi stannade då inte så jag for efter Lars hem =) Jag tror alldrig att jag kört hem från stormyran på så kort tid ! :D Jag han knappt kliva av skotern hemma innan johanna kom över och frågade om vi skulle köra till storberget ! haha. Och det var ju klart jag ville, så då stack jag, johanna, lollo och Camilla till storberget. Hela leden upp (då man svänger av vägen) var översnöad så det var bara för mig att "ploga" upp en ny! haha. Men det gick ju bra, fastnade ju inte =) Väl uppe kollade vi oss runt och beslutade oss att vända och köra hem :) på vägen ner till älven åkte lollo med mig då pantern går i botten då man sitter två ! =) haha, grymt guppig väg upp till storberget! Då vi kört hem blev det varm oboy hos johanna! haha värsta special oboyen då lollo är laktosintolerant:) Hon blandade socker, kakao och vatten och resultatet blev PERFEKT! drack flera koppar medans jag kollade på då johanna busade med stig, eller var det sigge han hette ? HAHAHAHAHA:D Sja, efter allt tjejsnack så for vi ner till hockeyplan och spelade hockey med en massa grabbar! Jag gjorde då i alf ett mål! STOLT! :D Kom på att det är jobbigt att spela hockey ! svettade grymt mycket under mitt fleceställ! :D Då mitt lag vunnit så for jag och hämtade en pizza innan johanna och lollo for på fest någgerst:D Skönt att vara hemma och ta det lungt:D

Jag lägger upp lite bilder från dagen i morgon =)
Natti, natti ! =)
/ Emelie & Simba ♥





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

visst var det kul ! :D Vi måste spela hockey någon mer gång ! :)

2010-03-22 | 08:43:04
http://kwinna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!