Skotertur till storberget ! ;D

Hello!!

Idag har jag, Johan, Johanna, niklas lundgren, daniel Berg och matilda varit i storberget med fin pantern och bränna pulkan ! :D haha himla tragiskt att åka pulka !! det studsar så grymt mycket att man får ont i ryggen :( haha =) fast Johan klarade den tunga lasten utan problem =) För killarnas del så blev det mycket skottning och framgrävning av skotrar ! =) haha! alla tre grabbar körde fast en hel del gånger under den sköna soliga dagen =) haha Jag och Johanna åkte mest madrass och trickskider :P haha eller jag tog madrassen och johanna skiderna =) helvetes vad det går fort med madrass ! =) haha i sista brantbacken hoppade jag så jag fick armbågarna i magen, INTE SKÖÖNT ! kändes som om jag slog sönder hela inredet =) haha ! :P Jag ska gå och durscha snart så jag orkar inte skriva men jag lägger upp bilder ist ! =)


Niklas och Johan ska försöka få lös niklas skoter från både träd och djup snö!!


Johan går och kollar så att skidan rör sig som den ska ! Om ni kollar noga så ser ni att den står rätt upp !!



Jag och johanna körde upp med fin pantern ! :D


Johanna i den grymt djupa snön !! :P


Vi dumpade pulkan där nere ! :P


Haha !! :P GRUPPBILD och jag vet att jag fick grisnäsa ! men jag årkar inte sudda bort den som alla fjortis jävlar ! :D:D


Niklas körde fast då han skulle skjuttsa johanna på toppen ! :)



Pantern orkade inte heller ! :)

Mycket snööö!!

Johanna och Johan nere i spåret !!!! :O djupt elelr vad ? :D


Efter långt arbete med att få upp skotern så fastnade han igen, ca två meter från förra stället ! :O haha

Fin utsikt ! :P ( Inte på toppen ! )

Johanna goes modell !! :D haha


Jag och johanna redo att åka !! :D wihooo!


Inte så långt från toppen där de tre musketörerna solar ! :)


Fint, ser ju nästan till Kina ! :D moahaha!


Haha! Johan i ett dike :P


Han sliter och står på alldeles ensam :( huhu!

Dagens krash!!! :O Niklas körde in i ett stort träd denna gång ! :(



haha! rolig bild :O


Daniel Berg kollar sprickan på huven :O


Härligt ! :O


Stackars skoter ! :´(

Det sprack lite grann !:O


Niklas enda komentar - Tur man har försäkring! :D tihi =)

Hoppas ni haft en trevlig dag ! :D

/ Wommälllääähh ! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!