Skriver om gårdagen! :)

Hejsan hoppsan!

Tänkte skriva om gårdagen (Söndag) nu =)

Dagen började med att mammsen väckte mig kring halv elva tror jag, sedan åt jag frukost och satte mig framför tv:n. Kring halv tolv stack mamma, magnus och Emil till lilla andörjan tävlingen just nedanför oss. Jag ringde och frågade om Emils starttid så att jag och Simba skulle hinna gå ner och titta på min lillebrors första skidtävling =) Tiden var 12.03 och jag och Simba han springa ner så att vi var där 12.01 !! Gode skillat! Han komma då han stod jusst innan starten :)
Simba var överlycklig att få vara med så mycket människor! Men direkt jag började gå åt ett annat håll eller bara vände mig om så kom han som ett stucken gris!! Ville inte att jag skulle lämna honom. :) Emil var jätte duktig och fick sin efterlängtade medalj =) Då vi återvänt hem så kom vi på att fara och köra skoter till Bredselstoppen :) Emil åkte med mig ner till älven och därifrån tolkade han med bob HELA vägen till bredselstoppen ! :O Hade glömt bort vilken fin utsikt det var därifrån, grymt vackert ! :D Vi passade på att grilla lite korv också:) Vi var där ganska länge. Då vi körde hem åkte Emil med mig igen, han tyckte det var mycket roligare och för mig så spelar det inte så stor roll. =) Mitt i bredselsskogen så var det renar som Emil ville stanna och kolla på, han sa typ - Wow! vilka konstiga renar! Åsså jag då - vadå? Dom ser ju ut så där!
- Nä! Dom där var fula!
HAHAHA!! :D Älskar min lillebror =) haha.
Sen då vi kommit hem anföll jag tv:n "igen" innan Emil skulle se barnprogram. Grym, jag vet!
Hade inte tänkt skriva så mycket mer ska göra en engelska läxa tills i morgon. Men lite bilder ska ni få se =)



Mamma poosar! :D


Emil då han sticker från starten! :D


Emil kom i mål och någon tidnings reporter ville fota honom, men han sa NEEEJ!!


Emil i en snöhög hemma med sin medalj! :)


Medaljen!

Bredselstoppen. Lite fotolek här nedan  \/ .
























/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecka

Vad gulligt! :D

Älskar att åka skoter!

2010-03-22 | 19:13:33
http://beckapekka.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!