STOLT !!^^,

Nu är jag seriöst hur STOLT som helst !!^^, Jag har styrketränat plus att jag har sprungit 10 x 3 på Orbietreken!!!:D Jag visste inte att jag hade en slags inre kraft som pushade mig genom detta! Men jag måste komma ihåg att det här bara är början ! :S Jag ska slita hårt och länge för att nå det mål som jag satt upp, Mitt chema ser ut så här :
  • Måndag: Orbietrek 10 x 3 min!
  • Tisdag: Ridning, om inte, ut och gå !!
  • Onsdag: Spring/gå!!
  • Torsdag: Orbietrek 10 x 3 min!
  • Fredag: Styrketräning!
Jag har inte gjort något chema för helgerna för då brukar jag ju ändå bara vela köra skoter så, tyckte det var onödigt! :D
Aja, nu ska jag ner och se desperata och cougar town ! :)
Hej då !
/ En trött men STOLT Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!