TBX!

Nu har jag gått en liten runda med Simba! Blev bara en bit ner i vidsel och sedan ett skoterspår hem ! :D Men jag gick ut och nu är jag nöjd ! =) Tänkte visa vilken typ av sko som jag vill ha på examen !! Det blir i allaf fall någon typ av högklackat! Helst svarta med nitar i silver ! Använder bara silver smycken och guld passar inte mig i, så ja SILVER! :D haha.



Det här är en typ av några som jag skulle kunna ha ! Kostade bara 249 kr!! :D



De här skulle jag vela ha som typ skolskor! :D Jag vet att det är guld på dem men tyckte ändå att dom var fina + att man kanske inte tänker på guldet och man har ett silver halsband lr något annat smycke :) ??

/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!