Tjaaa!!

Tjaaa!!

Nu sitter jag äntligen hemma i värmen och är mätt å belåten :D Jag och johanna har varit ute och kört skoter haha vi tolkade med både snowboard och bob :D Ehm, ja, allt gick ju bra (ett tag) tills det blev jätte kallt så jag inte kunde röra på näsan !:( haha och sedan då jag åkte bestämde sig johanna att fara ner i vidsel och köra lite så för mig var det ju bara att sitta kvar oppa boben :D haha sen kom det några andra (vet inte vem) och körde förbi oss så vi bestämde oss för att följa efter och då johanna skulle köra över storvägen så dog skotern SOPPATORSK!! HAHA, jag låter ju som värsta mullemeck:D tihi! jaja, hursomhelst så var vi tvungen att sätta skotern i friläge och rullade ner den från leden :D sen var det bara att gå hem i de fetaste skoterkläderna som finns!! haha, alla vidselare !! Vi gick från fotbollsplanen typ, den leden :O !! haha :D ajja, nu ska jag nog gå över till min bästaste granne och hitta på ngt ! :D

btw!!

I morgon blir det PITEÅ!! haha jag och Johanna ska och träffa broder! :D Kuuul, jag lägntar, det var ju ett tag sedan!

Ha det bra !!
/Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!