Undrar om jag ska göra något åt mitt hår ?

Hello!!

Sitter uppe på mitt rum (som vanligt) och funderar på om jag ska göra något åt mitt hår ?
Det är ju så himla nött och slitet! Älskar mitt hår på ett sätt.. DET ÄR LÅNGT! Men annars hatar jag det!
Direkt man tar i det faller stora mängder av mitt huvud, snacka slitet! Jag har tängt gå in på Klippet i Älvsbyn och köpa någon produkt mot nött och slitet hår, men det enda problemet är att det är så DYRT! En liten flaska kostar 249:-. Jag har även tänkt på att klippa det kort, men efter många om morfade bilder så säger jag NEJ, alldrig! Mitt huvud ser jätte tjockt ut då :S
Åhh, skulle dessutom vela ha det långt till examen. Ni har inga förslag ??
Ha en trevlig kväll allesammans!
Den här produkten skulle tydligen vara bra mot långt och slitet hår, någon som testat?:D



/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isabel

Jag har ett bra shampoo och balsam från gliss som är för nött hår. Även olivas för skadat/nött shampoo och balsam är också bra. och både gliss och oliva är billiga men gliss räcker längre:) Oliva köper man då på apoteket:) kram

2010-03-22 | 20:26:12
http://omisabel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!