YES!:)

Hello!!

YES! Gud vad glad man kan bli ändå. Har pratat med Mona (min handledare). Jag frågade om jag fick ta med mig gulleprinsen till kåbdalis då vi ska dit på friluftsdag nästa Måndag:) Och det fick jag om jag skaffar egen skjutts dit åså:) Och jag tror att mamma skulle kunna tänka sig att fara dit med Emil. Men ska prata med henne då jag slutar, slutar halv tolv så, ingen lång skoldag i dag. SKÖNT! Sedan i helgen blir det skoterörning till Långträsk med johanna och nå folk =) På söndag tävlar Emil i skidåkning så måste vell dit och heja på lillebrors första tävling ! :) Ajja, ha det bra så skriver jag mer sen idag ! :)
/ Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!