11/5-10

God morgon! :D

Sitter på skolan och lyssnar på musik med nina haha, hon ger bra tips på några låtar! ;)
Fick nyss reda på att jag ska göra no nationella labben nu om en timme typ! :O Är grymt nervös kan jag ju berätta! jag ska ta reda på vilken ingrediens av mjöl,socker och mat olja som reagerar först av koldioxid eller något sådant :S Det ska tydligen bubbla! haha  :S

Efter skolan ska jag ner till ä-byn för att köpa något åt broder (Johan) som fyller arton i morgon! :D Alla börjar bli så gamla nu :) Ska även ta ut mer p-piller som jag har varit utan i två dagar nu :( INTE BRA!!!

Det här lyssnar jag på just nu! :D



Ha det bäst!
/ emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!