31/5-10

Jaa, imorgon så är det den 1 juni!! :D Faaan vad tiden går fort! Nyss var det påsklov!?! :O
PÅ Exakt 7,5 dagar kvar till EXAMEN! Vi går halvdag på Måndag så det flick bli  0,5 där! :D

Ehm, jaa.. nu gör jag inte speciellt mkt sitter på youtube och gör olika bas tester! :D haha! Har alltså inte så mkt att göra! :) Men basen fungerar då allderles utmärkt! :D Hmm, vet inte vad jag ska göra. Tänkte först ta en cykeltur med simba men efter att Ollsi och Kicki såg björn jusst ovanför oss så har jag inte så stor lusst längre! :( Tragiskt med dessa köttätande djur som bara är allmänt läskiga! :( Men jag kan ju fortsätta med det jag gör så lär jag ju somna fort inatt eftersom det är så jälva tragiskt! :( Ähh.. ska sluta klaga!

BYe, bye! Ha det bra! :D
||*Emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!