Ännu en ny dag.. ;)

Heej !:D

Sitter jusst nu och lyssnar på musik :D Har varit ute och gått en sväng med mammsen, emil och hundarna :D Blev ingen lång runda men känner mig ändå aningen duktig :D Har inte varit vaken så länge men sitter ändå och funderar på vad man skulle ha gjort idag? Har inga planer men jag hoppas få umgås med lite trevliga människor :D

I morgon blir det crousing i Piteå och jag, rikard, lollo och linus var duktiga och vaxade bilen i går så att man inte skulle skämmas då vi åker med den :D haha! Hoppas lollo inte hinner skita ner den ! :D haha för det var inget lätt jobb måste jag säga, armarna började krampa efter bara några minuter, men nu GLÄNSER den ! :D

Jay Z - Forever young



Ajja, ska gå och ta på mig nå kläder nu! ;)
Ha det bra!
/Emelie & Simba
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!