Det blev ändrade planer.. :D

Tjannah! :)

Hade tänkt berätta att min helg blev sjuhundra gånger bättre än vad den skulle! :) haha
Jag gick skola som vanligt och hoppades på att det skulle bli en bra helg fast ingen var hemma, tänkte på hur många chips påsar jag skulle köpa för att klara helgen helt ensam och så, helt plötligt kom ett underbart samtal från johanna som sa att hon hade fixat skjutts för mig till luleå och tillbaks på kvällen och att det blev fest! :) haha jag blev typ överlycklig och hoppade i durschen! :D Tänk att på bara några sekunder kan något förändras så här! :)
Kvällen i luleå var helt OK! väldigt trevligt folk och en bra stämmning.

Lördagen blev också väldigt bra, jag for med Peter och Richard till Luleå på mässan i Arcus hallen och gick omkring där en hel dag, fick även se ett bröllop! ;D Väldigt udda men ganska fränt! :) haha, senare kring fyra kom lollo som hade varit och klippt / färgat håret :) Då mässan stängde så for vi till johanna och softade. senare kring nio tiden for vi till vidsel:) Vi var hos "isbjörn" och umgicks, vi såg även en film senare på kvällen :) mysigt! :P

Idag har jag SOOOVIT! :) har varit nere och sett lite tv och käkat popcorn och nu hamnade jag framför datorn, som vanligt! ;D haha
har tänkt träna lite senare, men för tillfället så har jag inte alls någon årk till det.. :( måste ju komma i form till beachen 2010 !! :D haha.

Ha det så bra! ;P
/ Emelie
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!