En halvbra dag. .

hej :)

Dagen har varit ganska givande. Har hunnit göra bort no nationella labben och varit i Älvsbyn, köpt presenter, köpt p-piller, käkat haha osv.. :D Det känns faktiskt som att jag hunnit göra ganska mkt idag, fast nu .. sja, skulle jag ju vela göra ngt! :)
Har faktiskt suttit och lett här för mig själv då jag tänker på att jag bara går skola i morgon och sedan är jag ledig resten av veckan och efter det är det bara 20 skoldagar kvar och det känns ganska skönt att få säga det! 20 dagar och i slutet gör man ju ändå ingenting så man kan vell säga typ 14 skoldagar kvar! :D
Lägntar till examen då man verkligen "går ut" och slipper vidsels skolan mer :D
Det är säkert inget fel på skolan men man blir vell ganska less efter att ha gått där hela livet:)

Nu ska jag käka lite kladdkaka och sedan se på desperata hemmafruar som börjar klockan nio! :D

/ Emelie :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!