En väldigt långsam dag...

Hello!

Idag vaknade jag kring tolv, låg kvar i sängen i säkert en halv timme!
Det har inte hänt något speciellt, tänkte fara ut och cykla med simba men då började det regna så jag gick in och såg på mumintrollen istället! :D haha!
Sedan ville jag äta frukost men hittade inget jag var sugen på så jag har inte ätit något idag..
Sedan kom johanna över och ville låna vågen för att se hur mycket hennes väska vägde. Hon far ju till Turkiet i kväll och är där i en vecka! :D Hoppas dem får fint väder! Skulle ju inte vara så roligt om det är kallt och mulet då man far utomlands! :)
Jag skulle däremot vela fara till Cypern eller Kreta eller något liknande! Gran Canaria kanske? :D haha, är himla sugen på att fara men har ju inga pengar i nuläget. Men skulle nog fara på vintern då, komma bort från det kalla och bara fara och ligga på en sandstrand medans alla andra sitter inomhus för att det är för kallt för att gå ut! :D haha!

Nä, nu ska jag sluta vara dryg! Måste hitta på något !

Bye, bye!
||*Emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!