Hatar att vara på skolan då man ändå sover bort lektionerna..

Tjenna! :D

Sitter hemma och dricker läsk! :D Mums!
Skolan har inte varit speciellt givande! Typ, svenskan på morgonen såg vi på film och då halvsov jag och sedan på idrotten hade jag ont i dom där "körtlarna" i halsen så jag tog det väldigt lugnt, jag vill ju inte vara sjuk eller något tills min födelsedag om två dagar! ;D Glöm inte att gratta mig bara! 16 år för er som inte vet det! :D
På spanskan såg vi också film och då somnade jag ett tag fast vaknade av att Adde nöp mig i tårna, AJJ! hah :D
Sedan öppnade våran lärare ett fönster så att det skulle bli kallt så jag inte skulle somna! :( haha, taskigt eller nå! :P

faan! jag har fått hosta! :( hmm, vad ska jag göra idag ?? jag vill ha godis men årkar inte slösa pengar på det om det blir Piteå nästa helg ! :(
Ajja, ha det bra!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin! :)

Jag och dina två äldre bröder kommer och grattar dig på onsdag! :)

2010-05-03 | 20:29:00
http://weeelin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!