Längtar efter Luleå!! ;D

Hejsan! :D

Hade tänk lägga upp en "lista" på lite saker jag vill ha till sommaren och som jag troligtvis kommer att inhandla då jag och mammsi ska till Luleå och köpa lite examens grejjer! ;)

  • Examensklänning
  • 2 st strumpbyxor (genomskilniga)
  • Ögonbryns penna
  • "Sminkpensel" / borste
  • bh, trosor
  • hårklämmor, nålar
  • shorts
  • linnen
  • hårprodukter
  • vår/sommar jacka
  • smycken (som vanligt) haha
  • tunikor
  • leggins
  • jeans leggins
Det skulle inte förvåna mig om det blir något annat också! ;D Ska köpa lite "sommar" kläder, så att jag har lite i sommargarderoben! :D

Ha en trevlig kväll, jag drar på KU kring sex så kom dit vett ja! ;D

||*emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!