Nej, har inte bloggat på tretton dagar! :S

Hello! :D

Har inte haft tid att blogga på väldigt länge! Nästan två veckor sedan jag gjorde det!

Vad ska jag säga..?
Jag har haft väldigt mycket att göra den senaste veckan, massor med skolarbete som jag var tvungen att ta itu med! Det här är sista veckan som vi behöver vara "aktiva" för på måndag sätts betygen och då har vi inga mer läxor, rapporter och prov att göra! :D GRYMT! Snart slutar jag årskurs 9, vidselsskolan! :D
Det glädjer mig att kunna säga 10 skoldagar kvar! :)

I helgen blir det till att sitta hemma och kanske, förhoppningsvis hinna träffa Johanna som far till Turkiet i en vecka! :D jaaaa, jag är AVIS!!!! Hoppas hon kommer ha en riktigt skön vecka i solen med en massa alkohol! haha:D
Rickard har jusst satt sig på ett plan mot Stockholm och kommer att spendera helgen där med sin far och säkert en massa ungdomar! Jaaaa, jag är AVIS!!!! Vi kollade på hotellet han ska bo på och det var grymt nice! hoppas även han får det bra! :D
Och, ja, som sagt så kommer jag att sitta hemma !! Kanske börjar agility träningen med Simba. Nu är ju all snö borta så jag kan ju sätta igång med det. Hmm, kanske köpa en chips påse? eller näää, det är så onyttigt, kanske massa godis? nä det är ju också onyttigt, men vadf*n jag gillar onyttigt! Det får bli båda! :D GOTT!! :) 

Föresten så har mitt Spotify börjat fungera men det har blivit något fel så jag kan tydligen bara lyssna 20 timmar varje månad :S Jag lyssnar ju alltid på spotify och nu har jag bara 8 timmar kvar :(
Undrar vad som hänt? 
Man kanske ska ta och köpa premium det kostar ju trotsallt bara 99 kronor per månad! Det är ju inte dyrt någonstans och så mycket som jag lyssnar på det så är det kanske värt det !:D 
För som det är nu kan jag inte lyssna så mycket som jag vill och det SUGER!:( Jag har kanske två gånger kvar att lyssna, 4 timmar vardera och det är ju faktiskt lite! jag brukar ha på Spotify jätte länge men det går ju inte nu.... ÅH blir ju nästan deprimerad! 

Något som gör en glad är att lyssna på den här låten: 


På crousingen i Piteå förra lördagen for vi runt med vanen och sjöng den här låten 24/7!! :) Hahaha jag, Johanna och Isabell stod bak på bilen och dansade och sjöng den här! :) haha!!! Åhh, vilket bra minne! jag sitter bara och ler då jag hör den! :D 

Ajja, nu ska jag göra lite andra grejjer, synes och höres! :D
||*emelie*||
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!