Silje Fjällman!! ;)

Hello! ;)

Har jusst kommit in från en liten sväng med hundarna! :D Skolan har varit grymt slapp idag, på morgonen blev det film, brännboll och läsa lite so och sedan på lunchen så satt jag ute i linne och stekte i det grymt skööna vädret! :)

Jag har lovat en tjej i min klass som heter Silje att skriva om henne på min blogg så jag passar på att göra det nu! :D
Silje är en grymt glad och trevlig liten tjej som man inte kan vara arg på. Hon är alltid på bra humör, (vad jag har sett i alf) hehe :P! Vi ska fara och "skaka" rumpa tillsammans någon gång då det är disco! :) haha ;P Det lär bli grymt trevligt! :)

Varsågod Silje! ;D



Bye bye! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SILJE*

Grymt kul att vara med i din blogg!!!!! :D

2010-05-10 | 22:03:50
Wine Reviews

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-08-04 | 10:27:39
http://wine-reviews.blogimagine.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!