Slappaste dagen på flera veckor! :D

HellO! :D

Den här dagen har gått väldigt segt men varit grymt sköön!! Dagen började med att jag vakna kring halv åtta någongång, äta frukost, packa lite skol grejjer som skulle till skåpet sedan få skjutts till skolan av mammsen! :D
Direkt på morgonen hade vi redovisningen av sjäsporträtten och det gick grymt bra. Vieveka var jätte nöjd över mitt arbete! :) *STOLT*!
Nu har vi egentligen no, men vi gör inget så jag sitter här vid en dator och väntar på att engelskan ska börja så att vi får fika! :D Gött, och sedan är det kyckling sallad till lunch vilket kommer bli grymt gott! :D 

Tänkte visa vilken låt det blev till själsporträttet! :D Men jag sätter in den senare för nu har vi ENGELSKA!! :D Gott med FIKA! :D:D:D:D

||*Emelie*||

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!