Tärd som f*n! :) hahaha!

Godmorgon! Eller godmiddag! :) haha.

Jaa, förlåt för att jag inte skrivit i bloggen på hela helgen, men har inte haft tid! Antingen har jag varit borta eller så har jag sovit! :D haha. Min helg har varit grymt lång känns det som, har hunnit med en masa saker!

Fredag:
Vaknade kvart över sju på morgonen för jag hade skola ! :(:( Hade även ett engelska glosförhör som ni redan vet gick åt hel*et*! Hmm, efter skolan körde jag hem och var ute med hundarna på gården ett tag. Då jag såg att klockan rann iväg så gick jag in och tog en varm skön dusch! ;) Efter det tog jag fram lite kläder och fönade håret! Ibland så erkänner jag att jag HATAR mitt långa hår ! Det tar evigheter att föna och är jämt och ständigt ivägen! Men jag älskar det också! :D haha!
Så jag satt helt "inne" i datorn så ringde johanna och sa att vi skulle fara och spela brännboll och att vi redan var tio minuter sena, så jag snabb sminkade mig och sedan gick jag över vägen till johanna! :D haha det är ju så grymt långt till henne! haha, NOT! :) Vi satt i Jugen (johannas ungdoms garage)! och spelade kort (tror jag) vi satt och väntade på att kalle och robban skulle hämta oss och fara ner till brännbollen! ;) jag och Johanna bestämde oss för att börja gå men vi hann inte långt innan de kom! :) Då vi svängde in mot brännbollen möttes vi av 38 pers! haha, enligt min räkning i alf! ;) Jag, johanna och robban stod och snackade ett tag innan jag drog med johana ut på plan för att faktiskt delta i brännbollen! :D haha. Medans jag och johanna bara stod längst bak och pratade så kämpade våra andra lagkamrater för att vinna ! hahaha. Men det försvann även många in i vanen för att påbörja festen! :) haha. Då det blev byte så stod jag och johanna kvar ute för jag ides då inte ställa mig och slå och springa ! haha, vi stod i en "klunga" i mitten av plan med bulben, lundberg, skum, krille, carro och många mer men jag kommer inte ihåg vilka det var! haha. ingen ville ta bollen så när den kom så stod vi bara där och gick så långt ifrån bollen som möjligt haha, måste faktiskt ha sett grymt fult ut då vi spelade en match" haha.  Efter det så var vi inte speciellt taggade på att fortsätta spela så jag, johanna, richard och krille inväntade lollo och sen for vi till jugen! :) vi satt typ där och surrade! :D Sen så gick johanna, lollo och krille in för att äta så jag och richard spelade "hej knäckt" som jag vann i och sen spelade vi även " vänd tia" som jag förlorade i :( haha men trevligt var det i alf! ;) Sedan bestämde Richard att jag skulle dra ett kort för att se hur kvällen skulle bli, och jag drog en HJÄRTER KUNG! :D haha och det kan ju inte bli dåligt om ni tänker på ett hjärta och sedan en kung! Så jag gick väldigt långt in på kvällen och undrade vem min kung skulle vara! :) Då de andra ätit och kom tbx så blev det sång och gitarr spelande av krille och johanna! väldigt vackert! :D Alla tog fram drickat och började festen före förfesten som var hos Jocke! :) haha. Vi for ner dit och träffade massa folk och såg lite simpsons eller i alf fall jag haha! :D Också funderade jag lite till på vem min kUNG kunde vara, men då sa krille att det var "någon" jag kommer inte ihåg namnet men det var i alf någon som var grymt duktig på att göra volter och massa sånt som tydligen skulle se bra ut också men jag träffade alldrig honom så jag räknade bort honom ganska fort! :) Då vi suttit hos jocke gode taget så for vi upp till hedman där det var fest! :) haha. Då vi kom dit så hade vanen kört ner i något lerhål och satt där, så jätte många stod och försökte ta bort den men då kalle (jag tror det var han som körde) backade så sprutade det MYCKET lera på dem som stod framför och puttade och jag stod bara där på bron och skrattade, haha känner mig lite elak! :D då den äntligen var uppe så gick alla in och gjorde vad dom då gjorde kommer inte riktigt ihåg.. men något gjorde dom säkert! :) jag satt hos richard och surrade om allt möjligt, en GRYMT trevlig person!! :D vill inte gå in på något mer om honom eftersom kvällen jävlat sabbades på grund av en massa, vad ska man säga, "skvaller", "rykten" om oss två!!
Kvällen hos hedman var i alla fall väldigt bra och då vi var "klar" där så for vi upp till bredsel och många for på Raimos medans jag, richard, johanna, skum, lollo, robert, kalle och säkert fler for till hotellet och satt där inne ett tag! :)
Jag, vad ska man säga, blev "isär dragen" då ett "gäng" satt på hotellet och ett annat ville ha mig på raimos, "drog i mig" .. kalle och robert tjatade på att jag skulle fara till raimos och dom skulle betala inträde och allt medans jag även ville vara på hotellet med richard och de andra. . . :{ efter alla rykten och skit så började jag helt plötsligt gråta, för i den stunden kändes allt som att gå i en dimma och inte hitta ut!
Jag pallade inte att vara kvar så richard fixade skjutts och då alla som skulle tbx var i bilen och vi jusst skulle fara så kommer ju kalle och jag ska tala om att det inte gjorde saken bättre!! jag lutade mig tillbaks på richard och höll tårarna inne .. då vi var i vidsel hos isbjörn så blev ALLT jävlat ALLT bara en stor jävla katastrof kändes det som och det slutade med att richard for hem .. :( För hur man än skulle göra så skulle det inte kännas bättre... Ja, dagen började bra men slutade som det gjorde!

Lördag:
Jag vaknade av att johanna kom över ! haha, vi satt och pratade om gårdagen och om en massa saker som man måste prata med någon som förstår! :D
Då jag kollade på klockan så var den nästan ett så jag skyndade mig att klä på mig och sprang ut till väspan som jag sedan körde ner till ica för att köpa godis men tur att dom stänger då dom ska... näää! dom stängde fem minuter tidigare och jag blev sviin sur! men det fanns inte speciellt mycket att göra åt saken så jag for hem och gick sedan över till johanna som bjöd på frunch! :D  det blev skinksås till pasta och det var GRYMT gott måste jag säga! :P Vi satt och surrade jätte länge och sedan for vi ner till jocke och en massa folk där vi såg på tv och sedan spelade kort ! :) Johanna och lollo hittade deras "stek" som dom tog kvällen innan som vi sedan tog hem till middag haha! det blev faktiskt väldigt gott om än det var en massa fläsk och seg bitar som jag inte klarar av att äta! :( vi åt köttet tillsammans med klyftpotatis och beasås! ;) Då vi ätit gick vi ut till jugen och linus läste högt ur johannas gammla dagböcker och det var VÄLDIGT roande måste jag säga! haha, jag satt i soffan med typ magknip och fetaste smilet! :) haha
Då vi suttit där i säkert över en timme så kom jocke och dem dit och fick dela på nöjet med johannas dagböcker! :D haha. Vi bestämde oss för att fara till jocke och se film. :) Självklart så valde dem en skräck film och jag hade hjärtat i halsgropen och låg ner med benen för huvudet och hade svinit ont i huvudet! haha och att jocke hade fetaste suraound systemet och högsta volymen hjälpte ju inte precis! :) haha, dels att jag inte hade någon som höll om mig! :( men efter den filmen så såg vi på scary movie 3 tror jag ! och sjaa, min humor till den då jag är trött är ju ingen hit precis haha låg typ och fnittrade då det inte end var roligt! :D hahahaha! ^^)
Nåja, efter filmen så fick jag en filt och tog en kudde sen lade jag mig och sov i soffan medans alla andra gjorde något annat vet inte vad för jag var så jävla trött! haha :D
Johanna väckte mig sedan kring 02.15 eller något och så for vi hem så jag fick sova i min "stora" säng! haha :D Grymt sköönt!

Söndag:
Jag är trött som f*n!!! jag är typ seg som jag vet it vad och jag får inte sova! jag fattar inte varför med tragiskt är det ju! jag steg upp kring halv två någon gång och sedan satte jag mig hät och har försökt dkriva ner allt jag kommer ihåg, det är säkert inte allt men årkar inte ens tänka efter nu! :) haha, funderar på att gå över till johanna på ett tag! :D

Hoppas ni haft en grymt trevlig helg!! :D
||*Emelie*||















Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!