agility uppvisningen. ;)

Hej :)

Simba har precis fått mat och nu ligger han och sover i sin nya Bia bädd! :) Han har haft en intensiv dag. Började med att han fick se sin nya hundgård och då blev han förtvivlad och skällde och ylade så fort jag vände ryggen till. sedan har han varit med på två lektioner båda 85 minuter långa. Han är helt slut nu. Själv så har jag varit och ätit korv och potatismos.
Jag och Fanny har även försökt få Simba och hennes hund Leo att bli sams och gå ihop men dom skulle helst vela slita ihjäl varandra. Hade tänkt gå ut och träna kontaktövningar sen. Simba ska sitta med bogen jäms med mina knän och följa mig sittandes åt både höger och vänster med ögonskontakt! På vänster sida.

I går (söndag) Så var ju jag och Simba med på två agility uppvisningar på Grandagen. En vid två och den andra halv tre. Han hade skit roligt!! han älskade det! Han var så glad att han hoppade över extra hinder för att han tycker det är så kul. Det gick mycket bättre vid första uppvisningen som var kring tolv den andra var han så trött så han ramlade av vippen två gånger och sedan låg han där och flämtade:O jag fick typ jaga han i mål. Men då han bara fick sitta och titta på blev han ledsen för att inte han fick vara och springa på banan så han hoppade och skällde på hundarna som var på banan. Ajja, nu är han då en pensionerad agility gubbe som fick vara med på en liten uppvisning sista gången. Tråkigt..

Hade tänkt visa hur det kan se ut med dem riktigt duktiga aigility hundarna!







Ha en bra kväll!

/emelie & Simba ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!