Härligt......!.......!

God morgon!

Ska bara säga att min hund ser förjävlig ut!! Han ser ut som någon jävla kamphund!
Igår var han i slaggis med Fannys hund Leo och fick ett sår över örat. Detta för att någon jävel släppt ut leo från hans rum som vet att våra hundar inte går ihop. Och sedan idag så har han lyckats gnaga sig igenom ett galler i sin hundbur så att han rivit upp hela nosen! Så nu ligger han i mitt rum omplostrad och utmattad efter allt..
Har pratat med mamma och kommit fram till att Simba ska få flytta hem till henne. Han trivs inte här och jag vill hans bästa så det får bli så här nu. Inte alls roligt eftersom det kommer sätta sina spår i min utbildning eftersom jag måste ha hunden med mig och kunna göra alla de praktiska proven!

Lucky me!!


Jag idag...

/Emelie & Simba <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Henryalba

Nice site, welcome to my

2011-06-06 | 13:09:39
http://henryalba.blogoom.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!