Stan i morgon!

God morgon alla! :)

Sitter nu på rummet och väntar på nästa lektion, har just haft etologi.
Ska även till skolsköterskan och kolla mitt högra öra. Har haft ett sånt himla "tryck" i det. Öroninflamation?? :(

Imorgon blir det i alla fall piteå City för min del, hela eftermiddagen. Ska försöka hitta nå skor. Till vintern. Har bara ett par gamla urtrampade ballerina skor, resten av mina skor är med klack! :) Har i alla fall hittat ett par som jag gillar.

De här! Inte den snyggaste men ser i alla fall varm och skön ut inför den nordliga vinter kylan! :) Skaftet är fleece och sulan också! :) Endast 499:-

Ha en bra dag!
/Emelie & Simba ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!