14 april och solen skiner.

Har varit och ätit men känner mig illamående och har en hemsk huvudverk. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Har kännt mig lite hängig idag och igår. Hoppas det går över. Ska gå en promenad med SImba och sedan lägga mig och vila.
Fick i alla fall veta att jag fick G på matte provet. Och han sa att allt såg mycket bättre ut och att vi skulle fortsätta kämpa oss igenom den sista månaden av skola nu.
Blev ju så ledsen då jag fick veta att jag hade IG i betyg i matten och att jag verkligen försöker men kan ändå inte. Så ett G för mig är jättebra och det är så skönt att veta det.
Fick även veta att jag låg och vägde mellan ett VG+ och MVG i Naturkunskapen. Varför jag inte hade MVG var för att jag inte "pratar" på lektionerna. Men, jag försökte förklara för honom att jag inte är den som sitter och frågar och babblar på lektionerna utan jag är en av dem som faktiskt sitter tyst och hänger med på genomgångarna. Behöver därför inte fråga. Hoppas i alla fall att han tog in det jag sa och ger mig ett MVG. :)

Längtar till imorgon då mamma och Emil kommer och hälsar på. :)
Vi ska ha utvecklingssamtal och sedan så ska jag visa dem de nyfödda lammen här på skolan. Även korna tror jag.

Ha nu en bra dag så hörs vi i morgon då jag kommer hem till Vidsel.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!