Godmorgon!

Solen skiner men jag vet inte hur varmt det är ute, hoppas det blir superväder så att jag kan ligga och pressa på altanen. :)

Hursomhelst, Igår for vi till Krille där vi satt och surrade lite innan vi sedan blev bjudna på middag hos Marie, taccopaj och det var riktigt gott. Sedan efter maten så for vi en liten ragg i vidsel där vi sedan slutade hos Patrik, Elina och Grösse. :) Vi hade det jättemysigt. Satt och drack kaffe och käkade lite kladdkaka till massa babbel. :) Kul kväll, precis vad jag behövde tror jag. Sedan vid elva tiden, tror jag? Så for vi ner till Jocke för att se vad han gjorde. Där var det en hel del folk så vi tog oss en kaffekopp där med och satt och hade trevligt.
Var dock riktigt trött redan hos Patrik och Elina men tänkte att en kaffekopp inte skadar. :)

Nu så ska här eppileras, längtar dock inte men måste ju trimma benen innan man kan gå ut barbent! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!