Helt klart sevärd!

Filmen var helt klart värd att se. En riktigt bra film enligt mitt tycke. Jag gillar ju tecknade barnfilmer, och kommer nog hålla mig till dem och komedier i fortsättningen också.
Jag har aldrig kunnat se skräckfilmer. Mår dåligt i flera dagar och i bland veckor efter att jag har sett en skräckis.
+ att det inte gör saken bättre att vara jätte mörkrädd. En gång såg jag en film om ett par tjejer som fastnade i en grotta och där det sedan kom en massa äckliga, nakna, blinda, slemmiga människor och åt upp dem. Låter ju inte så farligt kanske, för jag är usel på att förklara och vet inte vad filmen heter. Men, ialla fall så var jag rädd för att gå in och tända lyset i tvättstugan som är i garaget för jag trodde det skulle vänta en sån där äcklig människa där inne. Så jag var inte i tvättstugan på en hel vecka efter det. Burrr, ryser.

Men ska inte skrämma upp mig själv nu så skriver inget mera nu.
Natti, natti. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!