Hurtig tjej! :)

Nu så har jag precis kommit in för en liten kafferast efter att ha rafsat bort löv och skit från gården. Har lite kvar men känner att jag behöver en kaffekopp innan jag fortsätter. ska sedan sätta igång en tvätt så att vi får bort lite. Sedan så blir det att tillaga lite middag.

Var ju upp till mamma idag och skönt var det. Först då jag var på väg upp så såg jag en skymt av henne längst bort på storvägen så jag började vissla och ropa på henne men såklart hörde hon ju inte. Så jag satte fart i full marsh för att springa ikapp henne. Men det var en bra bit. Hann i alla fall komma nog nära för att ropa på henne så att hon hörde. haha. Sedan så följde jag henne och gå den långa brännmarksrundan. Tror ni jag har ont i benen nu då?
Det var riktigt skönt och solen gassade! :)

Då vi kom hem till henne så gjorde vi en fruktsallad och sedan satte oss ute i solstolarna och stekte lite. Sedan så fick jag lite blommfrön som jag har velat ha länge. Så nu blir det att plantera och sedan sätta ut då tjälen har gått ur marken. :)

Nu kaffe! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!