Lördag den 9/4-11

Nu är jag hemma igen.

Springturen i morse gick vell sådär. Sprang runt halva vidsel på storvägen och sedan tillbaks. Nu har jag en hemsk träningsverk i högra vaden. :(
Sedan efter em skön svalkande dusch så tog jag en tupplur på soffan med Rikard innan mamma kom och hämtade mig. Vi for på något såkallat "Manjärv dagen" där det tydligen skulle säljas saker i olika stånd osv. MEN, det fanns ett lotteri och sedan satt det lite folk på isen och pimplade. Mer än så var det inte så vi for hem. Jag for upp till mamma och rensade ut min garderob och kastade mycket till myrorna. Sedan så tog vi en promenad och jag gick sedan hem.

Nu har jag dammsugit och skurat hela huset och ska snart dammtorka överallt. Det är så skönt att ha det rent och fräscht. :)

Ikväll så blir det lite grillning hos Marie.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!