Ohh vad gott..

Med ett riktigt kallt mjölkglas i min vänstra hand då jag sitter och skriver till er med min högra! :)
Det är riktigt gott och jag tror det ar det här jag behövde! Mmumms.

Ska kika lite på ett par höga sommarskor som man kan ha typ till midsommar och sådana tillställningar har redan tre perfekta klänningar men skulle vela ha de perfekta shoesen också.
Jag vet ju att de höga med den stora träklacken som jag lade ut för ett tag sedan kommer att hamna i min skohylla men skulle vela ha ännu ett par. Typ ett par ursöta sandaletter! Det skulle vara helt perfect! ;)

Have a nice evening and i will write to you again later! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!