PÅSKLOV!

Oh så skönt med ledighet i två veckor! Nu ska det sportas och latas. Hur går detta ihop? Jo, först springa, sedan yoga sedan lata. :) Var länge sedan jag körde yoga så det får bli etta på "att göra listan."
Nu så har jag gjort kaffe till Rikard och en Daim cappucino till mig. Mumma.

Dagen har besått av att mjölka kossor och förlösa lamm. Riktigt kul med att mjölka kossor faktiskt, grymt läskigt i början men sedan så rullar det på ganska bra. Sedan så har jag även hunnit med utvecklingssamtal som gick riktigt bra det med. Ingen är orolig över mig i skolan. ;)
Glömde fota de söta lammen men kanske kan tjuva en av mamma som tog några bilder på dem.

Ska  dricka upp min caooucino nu och så skriver jag mer sen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!