Skola, IG, omprov..

Hejhopp! :)

Har just ätit och innan det så hade jag omprov i matten med ekvationer. Suck! Men det kändes då som om det gick ganska bra denna gången så förhoppningsvis har jag G. Nåväl.
Idag så har jag haft klasstid på morgonen där de pratades om klassjackor. Men jag ska inte ha någon. Känns aningen onödigt med ännu en softshell jacka då man redan har flera. Vi skulle tydligen ha den som "träningsjacka" då vi tränar hund. Men, kruxet är det att. Det är som en helt vanlig jacka bara att det står Grans, hund på den. Så. Jag anser det väldigt onödigt då man redan har bra jackor. Slöseri med pengar att ha en till som man redan har flera av. MEN, detta är min åsikt.

Sedan så har jag pluggat matte tre lektioner idag för att klara provet senare. Och förhoppningsvis så gick det  bra. :)

Nu ska jag, fanny, jennifer och Elin träna hund. Vet inte vad ännu men blir vell antagligen lite lydnad.

Ha en fortsatt bra dag så skriver jag någon annan gång.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!