Söndags ångest, jodå.

God morgon på er alla.
Sitter i soffan och njuter av att bara slappna av och ha det bra. Steg upp vid nio tiden men har legat här sedan dess och kollat på olika spa behandlingar. Skulle så gärna vela fara på spa och få sig lite massage och kanske någon annan behandling. Det skulle vara mysigt.

Har så himla ont i vaderna nu. AJJ! Det sträcker och sliter då jag går så det blir ingen prommis idag inte. Ska ta det lugnt och nu försöka få i mig nå mat. Har ingen matlusst alls men måste ändå försöka få i mig något.

Huvva, imorgon är det Piteå och skola som gäller. Vill verkligen ha lov nu. Är så himla skoltrött fastän jag har haft praktik i två veckor. Aja, på en och en halv vecka så får jag ju då påsklov i en vecka och det kommer bli riktigt skönt.

Ha det nu bra så skriver jag mer senare. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!