Sool, sool, strålande sool! ;)

Godermorgon everybody!
Just uppkliven efter en riktigt skön nattsömn. Har dock inte hunnit äta något än men det får bli lite senare.
Då jag tittar ut genom fönstret så ser jag en stor värmande sol men även många träd som svajjar. Så, ändå inte speciellt skönt att vara ute. Lite kyligt då det blåser som det gör nu.

Gårdagen bestod av lite vindrickande innan jag började må dåligt igen. Jag kanske håller på få någon influensa eller något för nu har det varit så här i en hel vecka. Där slutadde det roliga så jag klunkade vatten och funderade nästan på att gå och spy. Men, istället så for sällskapet och jag och Rikard for till Marie för att äta några mackor då vi själv har slut, och glömde att köpa igår medans Ica var öppet. Men inga mackor för mig inte utean jag åt lite tacco chips och guaccamåle (stavning?) Sedan så satt vi och såg en film.
Somnade lite i slutet så vi for hem  och nannade kudden.


Så här nyvaken ser man ut idag. Årkade inte ens torka bort sminket igår, otvättat hår. Mmm.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


michaela

ja! :) har du flyttat dt? ;o

2011-04-17 | 11:58:50
http://michaelaaeklund.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!