Veckan som gått.

Hej på er allihopa!
Det var ett tag sedan sist men nu är jag tillbaks i min lilla myshörna här hemma i Vidsel. ;)

Tänkte berätta om min vecka i luleå. den har varit ganska lång men riktigt rolig och jag har haft kul med girlsen.

Måndag:
Rikard skjuttsade mig till luleå vid nio tiden och sedan plockade vi upp jennifer och åkte sedan vidare till busstationen där han lämnade av oss. Väl på busstationen så mötte vi upp linda och tog sedan bussen ut till antnäs där vi skulle jobba.
Vi gjorde inte så mycket under dagen, borstade hundarna och tränade lite platsliggning.
På kvällen så sov vi alla hemma hos jennifer och hade en myskväll med middag och wii spelande. :)

Tisdag:
Vi vaknade vid nio tiden, åt frukost och hoppade sedan på bussen in mot stan.
Därifrån åkte vi ut till jobbet och tränade. Vi for även ut ill hertsön där brandstationen har ett hus som de tänder på och sedan släcker och då får hundarna söka upp preparat. Så som, bensin, droger m.m
Så, vi fick gå med hundarna in i huset. Sedan så hade vi inget mer att göra utan vi tränade lite kontakt och sedan så fick vi skjutts hem. Jag sov hos jennifer hela veckan så linda for hem till sig, och vi till oss.
Jag kommer inte ihåg riktigt vad vi gjorde förutom att Simba fick syn på deras akvarium fullt i fiskar som han tyckte var jätte roligt. Han försökte ta dem genom att "dutta" med nosen på glaset. Men, såklart gick det ju inte och så blev han less och gick därifrån.




Onsdag:

Fick sovmorgon till klockan tre. Vet inte riktigt vilken tid vi steg upp men det var inte speciellt tidigt. Vi åt i alla fall frukost och sedan tog vi en riktigt skön promenad ner på isen och gick en bit efter isvägen.




Sedan vid tre tiden så åkte vi ut till antnäs och sedan in till stan igen där vi höll i en valpkurs. :) Riktigt roligt. Vi slutade klockan åtta då jennifers mamma kom och hämtade oss. Vi gick typ och la oss direkt vi kom hem för vi var så trötta och slitna efter en rolig dag med massa valpar. :) Blir lika sugen varje gång jag ser en att skaffa en till hund.

Torsdag:
Var ledig hela dagen. Vi for ut på storheden och shoppade till Simbas sex årsdag.
Vi bakade sedan en rulltorta med leverpastej fyllning som tårta till kalaset. :)
Vi gjorde även en jättegod fajitas tacco till middag som tog lång tid att äta för mestadels av tiden gick åt till att ha magknip av allt skrattande. :) Sedan så var det hundarnas kalas. Kvällen bestod av en jätterolig tjejkväll med massa snack och skratt.


Fredag:
Grattis Simba! 6 år idag! :)

Vi for ut till antnäs vid tio tiden. Där lämnade vi Simba och sedan for vi till en kennel med jätte söta papillon valpar. (ni vet en sådan hund jag vill ha, har visat det i bloggen förut)
Jag blev i alla fall kär i en liten tik. :)

In love<3



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!