vilket härligt väder, hoppas det håller i sig. :)

God morgon allesammans!
Blev så att jag får skjutts av älskling till Luleå halv nio i stället för att ta bussen klockan sex. Tack så mycket <3
Sitter och äter frukost nu. Lite rostade mackor och en kaffe kopp. Inte alls så dumt. Jag har blivit en riktig kaffe drickare på senaste, vet inte varför men dricker kaffe flera gånger per dag om det finns tillgängligt. Det är ju så gott och en riktig start på dagen.

Har packat med spring brallerna och vårjackan så nu i veckan blir det att springa varje morgon före frukost (då förbränner man mest kalorier). Så, den trettionde maj är jag i topp kondis och orkar springa hela vårjoggen, kanske inte. Men är i alla fall i bättre kondis vilket känns riktigt bra för mig. :)

Ha det nu bra så ska jag gå och rasta vovven innan vi drar oss mot luleå för jobb.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!