Boring!

Hej på er fina läsare!! :)

Var ett tag sedan sist nu! Jättetråkigt. Har ju inte internet eller tv i lägenheten så kan ju inte skriva eller göra någat annat heller för den delen. Men, jag har fått det jättemysigt och all inredning är klar. Det enda som fattas är ju då tv och internet. Men. ska försöka fixa det senare. Så länge blir det urdålig uppdatering då jag inte hinner sätta mig i datasalen under rasterna då vi har ett nytt chema som bara ger oss fem minuters rast. Vi hinner knappt gå mellan lektionerna på den tiden. Nåja, det blir bra! :)

Kul att så många läser trots att jag inte skrivit på nästan en vecka! :)


Ha det nu superbra så ska jag försöka skriva mer i veckan! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!