Dålig updatering.

Hej på er! Förlåt för en dålig updatering. Men, har inte velat sitta vid datan då Jennifer äntligen är här! :)

Isag vaknade vi kring 06.45 tiden. Jag gick ut med hundarna, gav dem mat och hoppade i duschen. Sedan åt vi lite frukost innan vi gick mot jobbet. Vi hade inget att göra under hela dagen så jag kom på att vi kunde måla arbetsbordet vitt. Så, såkallade "handledaren" hämtade färg så att vi fick göra det. Blev en kar förbättring måste jag säga.
Sedan så tog vi lunch. Skyndade oss på konsum för att handla något ätbart men hamnade i väldens hemskaste kö. Suck. Det slutade med att våran timme till lunch blev en "trycka i sig maten och skynda sig tillbaks". Sista tiden så hittade jag en kortlek som vi satt och spelade med ett bra tag tills klockan två då jag och Jennifer gick hem. :)

Vi var med hundara, jag borstade Denzel och sedan gick vi och hälsade på Jennifers moster som bor här. Fick träffa hennes finska lapphund och Ohh så söt han var, En riktig liten dunboll. :)

Efter ett två timmars långt besök där så gick vi på restaurang Ä-P och åt middag. Jag tog en kebab rulle och jennifer en kycklingrulle. De var så enormt stora att vi bara orkade halva. Vi bad om att få ta med dem hem så att vi kan äta dem till lunch i morgon. :) Passar ju superbra!

Sedan så gick vi hem till hundarna. Denzel har fått en snabb dusch av benen då de var så skitiga.
Nu så ligger vi här med varsin dator och surrar och kollar på kattungar. De är ju de sötaste som finns. Så goa. :)

Ha det nu bra så skriver jag mer i morgon någongång. :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!