Godermorgon allesammans! :)

Hej på er!


Är på jobbet och planerar lite inför helgen.
Som säkert alla vet så är det Luleå kalaset då. Hade inte tänkt fara dit men ska ändå till Luleå,
om allt går som det ska.

Hade tänkt fara till Jennifer men fick höra att hennes hundar hade fått löss. De skulle behandla dem och ta ut dem till deras stuga så det kanske går bra ändå.
Om jag far till Luleå så blir vi hela tjejj gänget!
Kommer bli hur roligt som helst. Jag, Jennifer, Fanny, Linda, Elin och Frida! Awesome!
Blir att surra och njuta av sällskapet till fullo. Det är inte ofta (faktiskt första gången i sommar) som vi kan träffas allihopa utan att någon är upptagen eller inte tar sig.
Längtar. Hoppas bara hundarna blir lössfria så att mina kan följa med, annars blir det jag som inte kan komma.

Ha det bra skriver mer senare! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!