Godmorgon!

Pust, har just jagat Denzel runt kvarteret några varv. Han är ju bara busig och kommer ju ändå efter ett tag.. Eller, nu så hoppade han in på bakgården och stannade där, så i själva verket kom han ju inte till mig men han gick ju ändå hem. Så jag berömde honom och kopplade sedan fast honom.

Vaknade sju idag. en lördag och jag är ledig men vaknade ändå jätte tidigt. Gav en pigg Simba och en mindre pigg Denzel mat och gick sedan på en promenad med dem. Simba var olydig och sprang efter en katt så han fick gå hem. Jag och denzel fortsatte sedan ett tag och efter det har de bara legat här inne medans jag och Rikard ätit frukost och jag har städat lite grann. Har märkt att Denzel är väldigt morgontrött. Han liksom bara sneglar lite med halvt öppna ögon då man går förbi eller liknande medans Simba kommer rusandes. Men då han har vaknat till blir han likadan och ska kela hela tiden. nu ska jag kika på något gott muffins recept så blir det till att baka senare, vi ska eventuellt ha en liten kräftskiva bara jag och Rikard senare ikväll. Blir gott!

Ha det bra, skriver senare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!