Godmorgon!

Godermorgon allesammans! :)

Nu är jag uppe och har just ätit en frukostmacka och gett hundarna mat.

Har dessutom en hemsk träningsvärk i mitt vänstra ben. Det småkrampar som om man har växtverk typ, förstår ni? ont gör det i alla fall. Men, känns bra. Då vet jag att träningen tar. :)

Väderstatusen idag är mulet men jag tror det är ganska varmt ute ändå. Känns bra för mig som jobbar att det inte är strålande sol och 28 grader varmt ute. Kanske inte lika kul för dem som är lediga och vill vara ute under dagarna.

Ikväll blir det lungt för min del. Inget partay här inte. Och ingen annan gång i helgen heller för den delen. Ska försöka ta mig till Vidsel så fort som möjligt i alla fall så kan jag hyra agilityplan och träna lite inkallning och små hinder med Denzel. Med en sådan här ras (Afghan hund) måste man börja tidigt. Det är en väldigt självständig ras som gör precis vad det känner och tycker för stunden. Vill det inte göra något så gör det inte det heller. Med Denzel har jag märkt en ignoreringssida. Då han inte låtsas höra det man säger tittar han bort som om han tror att han inte hör en. haha, smart är han då! :)

Nä, nu är det jobb som gäller, ska börja gå. Är ju ändå en bit.

Skriver mer under dagen! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!