Hallå världen!

( Brist på rubriks fantasi)

Nu har jag varit och handlat och det är inte min favorit sysselsättning. Dels för att maten är svindyr och för att jag är riktigt dålig på att komma på någon enkel maträtt att göra. Bortsett från makaroner och köttbullar. Så, ikväll blir det lövtunn bit med kroketter och sallad. Inte vilken som helst utan felix djupfrysta snabbmat. Sorgligt men sant.. Den är på värmning i mikron nu. Har inte ätit något annat än en glass idag. Suck, har verkligen börjat äta lite. vet inte varför men kroppen verkar då inte vela ha något ändå så. Billigt för mig att slippa tänka på mat hela tiden. MEN, nu är jag hungiiig!!


Skriver mer senare ska äta nu! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!