Happy face!

Hej på er! :)

Nu är jag äntligen i Vidsel, riktigt skönt måste jag säga. Rikard ringde till mig vid nio tiden i morse och sa att han kunde komma och hämta mig på väg från Luleå. Tack!
Så nu sitter vi här i Vidsel och jag ska strax ta hundarna med mig till agility banan för lite träning!

Kommer bli riktigt kul att se vad Denzel tycker det. Jag ska dock mest bara träna inkallning, stanna kvar och lite slalom. Det viktigaste i agilityn är att ha kontakt så träna kontakt i vardagen. Tex, att hunden ska sitta innan ni går in i huset och titta på dig innan han får gå in. Att hunden ska söka kontakt innan han får börja äta sin mat som du ställt ner på golvet, att han ska se upp på dig då du säger hundens namn, m.m. Alla vardags sysslor kan bli effektiv träning inom agilityn! :)

Ska dra nu. kanse blir lite bilder också! Ha det bra! :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!