Härlig dag!

Hej på er!

Idag vaknade jag vid tio tiden. Steg upp och gick ut med hundarna och sedan lade jag mig igen. Pratade med Rikard ett bra tag och blev aningen svartis då han ska på Rockafton. Vill också. Nackdelen är bara att jag inte tar mig och att bussen är så sjukt dyr. Nåja. Nästa år har jag körkort så jag tar mig! :)

Ringde sedan till Jennifer vid ett tiden och gick hem till henne. Surrade som vanligt :) Sedan följde hon mig och hämtade cukeln på garaget, tog med en pump och pumpade däcken så att den går att cykla på nu. Sedan cyklade vi hem med hundrna och lämnade dem i lägenheten innan vi gav oss av mot piteå centrum. 3 kilometer senare och värk i benen så var vi äntligen framme vid Willys. Där handlade jag en massa mat. Tre matkassar rikare var bara enda problemet att få på allt på cyklarna. Blev en tung vinglig last hela vägen hem. Men, gick ändå superbra. Kommer cykla dit och handla fler gånger. Tjänar mycket på det! :)

Kom sedan hem till lägenheten där hundarna (Denzel) Ätit sig igenom en fodersäck och 2/3 av innehållet är borta. Suck, ingen mat åt dem ikväll! Mätta och belåtna är dem i alla fall. Sedan gick vi tillbaks till Jennifer och nu sitter vi här hos henne och har det allmänt bra. :)

I morgon vet jag inte vad som händer. En cykeltur med vovvarna och kanske släppa dem lösa i ridhuset på grans. låter som en bra idé enligt mig. :)

Nu ska jag umgås med Jenne! :)

Ha det bra!! :o)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!