Hej på er!

Yeey! Nu är jag nyklippt och det är såå himla skönt. Vi klippte av en decimeter och ändå lite till, klippte till luggen och gjorde lite tapper på sidorna! Är supernöjd. Kunde inte blivit bättre!



Blev riktigt skönt att bli av med allt hår. Känns så mycket livligare och lättare ut.
Köpte även denna goding:
Värmeskyddande, ger volym och reparerar håret + luktar suuper gott! Frida (frisören) använde den också och rekomenderade den starkt! :)


Annars då? Ja, vad har jag gjort idag. Har suttit inne på kontoret och bläddrat i tidningar efter tidningar. Internet funkade knappt så kunde inte sitta där längre stunder än fem minuter då internet lade av.
Har dessutom varit riktigt skitväder. Mulet, regn och kallt. Som varmast har det varit 12 grader varmt i Älvsbyn ibland nere på ynka 10. Usch, hösten kommer verkligen med stormsteg. Kolla vad jag fotade idag utanför kontorsfönstret. En knallgul björk och det är bara början på Augusti..

Det syns så dåligt genom rutan + allt regn ute. Men lite ser man ju! Hemskt, riktigt hemsk.

Näja nu ska jag göra några mackor och sedan städa innan jag åker med Rikard till Vidsel. :)

Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!