Lördag 13/8

Hej på er!

Har eran dag varit bra?

Själv har jag haft en jätte lugn och skön dag här hemma hos Rikard.
Vaknade vid sju tiden, åt frukost, for på Ica då de öppnade vid tio tiden.
Köpte tillbehör till en kräftskiva, tinade kräftorna. Tog det lungt ett tag sedan satte jag igång med bakning. Blev en kokostoscakaka. En sådan kaka med kladdkakebotten och sedan ett lager med kokosblandning över. Dom är i alla fall jätte goda men väldigt "maffiga". Är svårt att få i sig en bit för de är så mättande.
Hm, sen då. Har varit på en liten promenad upp till brännmark och hämtat hårfönen med Denzel och sedan har jag badat honom i flera timmar (känns det som) Bara själva badningen var en evighetsprocess kändes det som. Först två omgångar med schampoo och sedan en med conditioner innan jag äntligen kunde sjölja av allt och försöka torka Denzel med en handduk lite så att det mesta blöta försvann. Sedan kom då hårfön, borsting, kloklippning som tog död på min rygg. Har ju inget bord att ha honom på så jag får sitta hukad över honom på golvet. Det känns nu efteråt! Har riktigt ont. Nåja, det går ju över. Nu så ligger jag raklång på soffan och ska gå och borsta tänderna och sedan sova.
Blir en tidig morgon i morgon. Ska vara i Boden klockan 07.30 och hämtas upp där av Elin som jag ska åka med till Kalix. Där utställningen är. Sedan åker jag med henne till Boden och sedan vidare med buss till Älvsbyn där jag stannar i Jonathans lägenhet då det inte går några bussar från älvsbyn till Vidsel på helgerna. Så blir strandsatt där ett dygn.

Ska förhoppningsvis få upp lite bilder här sen från utställningen. Ska tvinga någon att fota med min mobiltelefon då jag inte har en kamera i mina ägor, tyvärr. Vill dock jätte gärna ha en. Men, men.

Sov gott, skriver mer på måndag. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!