Morsning! :)

Godmorgon på er!

Nu är jag på jobbet. Står i receptionen och försöker fixa till lite dubbelbokningar som blivit lite fel av någon anledning.

Vädret idag är också jättetrist. Regn, mulet och kallt. Var enstaka 8 plusgrader i morse!
Med på jobbet är bara Denzel. Simba är i Jonathans lägenhet. VIll inte att han ligger ute och blir kall då han har så besvärligt med lederna. Denzel trivs då, han sitter här och spanar över de få gäster som är här. :)

Då jag slutar så ska jag möta upp Jennifer som kommer med bussen från Luleå. Hon ska vara med mig! YEEY! Har saknat henne. Har ju inte umgåtts något med henne sedan resan då vi hämtade lillen. :( Men äntligen så får jag träffa henne igen! :) Blir kul. Har hört att Älvsbyn har öppnat ett hundcafé så vi kanske går dit en sväng i regnet.

Nåja, jag ska fortsätta nu. Ha det bra! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!