Nu ska hundarna få käk.

Har varit och handlat hundmat. Ett valpfoder till Denzel och ett Senior foder till Simba gubben. Köpte bara små förpackningar på 2 och 2.5 kilo för att se om det är bra och om hundarna gillar det.


Då jag kom tillbaks in i lägenheten efter att ha handlat så är det bara Simba som kommer och möter mig. Jag ropar på Denzel och ser att han står och gluffsar i sig sopor. Saker som gamla äppelskrutt, papper efter att ha spillt läsk m.m. Hela komposten och den vanliga sopan låg ut spridda över hela lägenheten. Var jag glad? Hm, nä. Inte speciellt. Det som var tur var att jag kunde säga åt honom medans han höll på för om jag kom då han inte gjorde något skulle jag inte kunna säga åt honom.

Han har alltså lyckats öppna sopdörren, dra ut soppåsarna och slitit ut alla sopor.. Valpar! :)

Nåja, de är ju det som man får räkna med, de ger ju en så mycket mer positivt än negativt.




Simbas seniorfoder.

Denzels Junior foder.


Märket är Pedigree. Tycker det har funkat bra på Simba förut. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!