Snart så!

Godmorgon på er!

Har inte hunnit vakna riktigt än. Ligger i morgonrock och halv blundar i soffan ännu. Har bara varit ut en snabbis med hundarna så att de ar fått pinka. De är så lustigt. Varje gång jag säger gå ut med hundarna då tänker jag bara på att Denzel måste pinka, för jag vet att SImba gör det hela tiden då han går ut. Skönt. :)

Nåja, ska vell göra mig lite frukost också. Blev ingen middag igår. Bara frukost och sedan en latte med mamma på Café storgatan! :) Tycker det är så mysigt då vi går ut och gör något tillsammans. Går på stan och tar en fika eller så. Men, nu lär ju inte det bli så ofta då jag flyttar en bra bit bort. Lär ju inte fara till Vidsel något på helgerna heller då det är så himla dyrt. Sov ju sista natten i Vidsel nu inatt! Ikväll ligger jag i min säng i Piteå och tittar i taket. Känns väldigt bra. Det bästa att mina vänner bara bor några hus bort! :)

Så, nu i eftermiddag vid 3-5 tiden så far vi med hela lasset till lägenheten! Som tur är så hjälper Rikard oss (mig och mamma) att flytta. Tack! Mycket värt! :)

Nä, nu är det frukost som står på chemat!
Ha det bra !

Lånat bild från google.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!