Springrunda och frisering.

Hello alla! :)

Nu har jag sprungit en runda och sedan friserat Denzel. Blir ett bad för honom i morgon. Han har tuggat på ett ben under dagen och nu är framtassarna, öronen och skägget jätte kletigt och äckligt. Går inte att borsta ut "hundbenssmet" ur pälsen utan måste blöta upp det och sedan borsta.

Han har ju blivit så himla duktigt på att både ställa sig bra i utställningsposition och sedan då jag borstar honom så lägger han sig bara och sover. :) Sötprinsen min ♥

Simba ligger bara här och sover medans jag borstar för fullt. Han är min älsklings gubbe♥



Blir inge Luleå för min del. Jennifer ringde för någon timme sedan och sa att löss lever kvar i fem dagar efter att man botat hunden. De lever kvar i borstar, dynor, mattor m.m. Så, vill inte riskera att min hundar får löss bara för det. Speciellt inte då jag ska på utställning med Denzel nästa vecka. Kommer bli riktigt, riktigt kul. :) Längtar.


På tal om något annat så ser jag ut så här innan springrundan och efter:








Haha, fager bild men fick just telefonen och benen bara skakade! haha:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!